Текст песни Монастырский хор - молитвы ко Причастию

  • Исполнитель: Монастырский хор
  • Название песни: молитвы ко Причастию
  • Дата добавления: 23.04.2021 | 08:58:06
  • Просмотров: 99
  • 0 чел. считают текст песни верным
  • 0 чел. считают текст песни неверным

Текст песни

Хотя ясти, человече, Тело Владычне,

Страхом приступи, да не опалишися:

огнь бо есть.

Божественную же пия Кровь ко общению,

Первее примирися тя опечалившим.

Таже дерзая, таинственное брашно яждь.

Прежде причастия страшныя жертвы,

Животворящаго Тела Владычня,

Сим помолися образом со трепетом:



Молитвы перед Причащением



Молитва 1-я, святого Василия Великого

Владыко Господи Иисусе Христе, Боже наш, Источниче жизни и безсмертия, всея твари видимыя и невидимыя Содетелю, безначальнаго Отца соприсносущный Сыне и собезначальный, премногия ради благости в последния дни в плоть оболкийся, и распныйся, и погребыйся за ны, неблагодарныя и злонравныя, и Твоею кровию обновивый растлевшее грехом естество наше, Сам, Безсмертный Царю, приими и мое грешнаго покаяние, и приклони ухо Твое мне, и услыши глаголы моя. Согреших бо, Господи, согреших на небо и пред Тобою, и несмь достоин воззрети на высоту славы Твоея: прогневах бо Твою благость, Твоя заповеди преступив, и не послушав Твоих повелений. Но Ты, Господи, незлобив сый, долготерпелив же и многомилостив, не предал еси мя погибнути со беззаконьми моими, моего всячески ожидая обращения. Ты бо рекл еси, Человеколюбче, пророком Твоим: яко хотением не хощу смерти грешника, но еже обратитися и живу быти ему. Не хощеши бо, Владыко, создания Твоею руку погубити, ниже благоволиши о погибели человечестей, но хощеши всем спастися, и в разум истины приити. Темже и аз, аще и недостоин есмь небесе и земли, и сея привременныя жизни, всего себе повинув греху, и сластем поработив, и Твой осквернив образ; но творение и создание Твое быв, не отчаяваю своего спасения, окаянный, на Твое же безмерное благоутробие дерзая, прихожду. Приими убо и мене, Человеколюбче Господи, якоже блудницу, яко разбойника, яко мытаря и яко блуднаго, и возьми мое тяжкое бремя грехов, грех вземляй мира, и немощи человеческия исцеляяй, труждающияся и обремененныя к Себе призываяй и упокоеваяй, не пришедый призвати праведныя, но грешныя на покаяние. И очисти мя от всякия скверны плоти и духа, и научи мя совершати святыню во страсе Твоем: яко да чистым сведением совести моея, святынь Твоих часть приемля, соединюся святому Телу Твоему и Крови, и имею Тебе во мне живуща и пребывающа, со Отцем, и Святым Твоим Духом. Ей, Господи Иисусе Христе, Боже мой, и да не в суд ми будет причастие пречистых и животворящих Таин Твоих, ниже да немощен буду душею же и телом, от еже недостойне тем причащатися, но даждь ми, даже до конечнаго моего издыхания, неосужденно восприимати часть святынь Твоих, в Духа Святаго общение, в напутие живота вечнаго, и во благоприятен ответ на Страшнем судищи Твоем: яко да и аз со всеми избранными Твоими общник буду нетленных Твоих благ, яже уготовал еси любящим Тя, Господи, в нихже препрославлен еси во веки. Аминь.



Молитва 2-я, святого Иоанна Златоуста

Господи Боже мой, вем, яко несмь достоин, ниже доволен, да под кров внидеши храма души моея, занеже весь пуст и пался есть, и не имаши во мне места достойна еже главу подклонити; но якоже с высоты нас ради смирил еси Себе, смирися и ныне смирению моему, и якоже восприял еси в вертепе и в яслех безсловесных возлещи, сице восприими и в яслех безсловесныя моея души, и во оскверненное мое тело внити. И якоже не неудостоил еси внити и свечеряти со грешники в дому Симона прокаженнаго, тако изволи внити и в дом смиренныя моея души, прокаженныя и грешныя; и якоже не отринул еси подобную мне блудницу и грешную, пришедшую и прикоснувшуюся Тебе, сице умилосердися и о мне, грешнем, приходящем и прикасающем Ти ся; и якоже не возгнушался еси скверных ея уст и нечистых, целующих Тя, ниже моих возгнушайся сквернших оныя уст и нечистших, ниже мерзких моих и нечистых устен, и сквернаго и нечистейшаго моего языка. Но да будет ми угль пресвятаго Твоего Тела, и честныя Твоея Крове, во освящение и просвещение и здравие смиренней моей души и телу, во облегчение тяжестей многих моих согрешений, в соблюдение от всякаго диавольскаго действа, во отгнание и возбранение злаго моего и

Перевод песни

Although Yarsti, human, the body of languid,

Fear to start, but do not fall out:

Fire Bo eat.

Divine singing blood to communication,

The first to reconcile the tasted.

The same daring, mysteriously marriage.

First, the parties are terrible victims,

Life-giving body lord,

Sim prayes with trepidation:



Prayers before communion



Prayer 1st, Holy Vasily the Great

Lordko Lord Jesus Christ, God, the source of life and immediatelessness, all creature visible and invisible, the original father's sacred son and the Sobannaya, the premougic for goodness in the last days in the flesh, and rolling, and the burrs of us, ungrateful and grieving, and Your blood is updated with sin nature. Our nature, myself, an imperious king, accept and my sinner repentance, and scream your ear, and I hear the verbs. Sigger Bo, Lord, siggling on the sky and before you, and believe in the height of the Glory of Glory: Progels bole your goodness, your commandments to passup, and without listening to your commandments. But you, Lord, innobile, long-sighted, and a multi-cell, did not betray me to die with my defenseless, my every way waiting for the appeal. You Bo Relk Esi, Humorbite, the Prophet Your: Well, the desire is not the worst of the death of a sinner, but hedgehogs and live to visit him. Not Khoshchi Bo, Vladyko, creating your hand to take a ruin, below the killed in the death of humanities, but they all escape everyone, and to the mind of the truth. Toky and Az, Thick and Unworthy of Heaven and Earth, and the Say of Lifestying Life, all overlapping sin, and the Slavs Having, and your defilement image; But the creation and the creation of your former, we do not despair my salvation, the dropsy, on your own immeasurable prudentobia, daring, cock. We will accept the UBO and Mene, the humanity of Lord, the Bludnitsa, Yako Robber, Yako Mytar and Yako Bludnago, and take my grievous burden of sins, the sin of the world, and the weighters of human healing, weakened and burdened to ourselves and drowned, not to call the righteous But sinful to repentance. And cleanse me from all sneake of the flesh and spirit, and teach me to commit the shrine in your passion: Yako and a clean note of the conscience of mine, shrines of your part of acceptance, connect to your holy body and blood, and I have lives in me and staying, with my father, And your Holy Spirit. To her, Lord Jesus Christ, my God, and yes, not in the courts there will be a communion of the prechy and life-giving Taine of yours, below yes, I will be a soul and body, it's unworthy of those communion, but gone, even to the end of my sickness, not hard Part of the shrines of yours, in the Spirit of the Saint Communication, in the abdomen of the belly eternally, and in a favorable response to the scary judgment of yours: Yako and Az with all your favorites I will be a nonsense of your good, Yazh residents who love the Lord, the Lord, was always declared eyelids. Amen.



Prayer 2nd, St. John of Zlatoust

My God's God, Wem, Jaco, do not care, is satisfied below, yes, under the shelter, the temple of the soul of the soul, the whole is empty, and there was no imagine in me with the head of the head of the head; But it's too much from the height of us for the sake of Smiril to myself, to myself, and now humble myself, and I felt at Vertepe and in Yaslah in the midst of the wilderness, Sita at the Soul and in Yaslah, intense my body of the soul, and in the default. And I did not disadvantacularly dismissed and smeared with sinners in the house of Simonovnago, Takso Discardy and in the House of Smyshed Moya Soul, leper and sinning; And I didn't reject the damnitz and sinful, who came and touched you, to the Sita, who came to me, the sinner, coming and touched by this, and touching you, and the touching And Jacns did not struggle with the perfectness of the mouth and the unclean, kissing, below my rush of the fobby of the mouth and indisputable, below the vile and unclean, and the surname and the uncleanishgo of my language. But yes, it will be the corners of your body of your body, and honestly the blood, in consecration and enlightenment and health of my soul and the body, to alleviate the weights of many of my sins, in compliance with all the Diavolism of Deal, in the outdation and reducing of my zlago and my

Смотрите также:

Все тексты Монастырский хор >>>