Текст песни
Ну короче она была нерастаможена, сначала ездили так без документов.
Потом ПТСку подделали, перебили номер кузова, номер двигателя, полили кислотой.
А.кстате, ПТС потом потеряли, купили украденый…
С номерами было лень морочиться, поставили на учет, так — за деньги.
Сейчас на руках только копия ПТС, ну с вклейками, знаете, номер фотографируют.
Просроченная рукописная доверенность. Календарик, всмысле — ТО техосмотр, естественно, как его пройдешь. А, да, еще транзитный номер 4х летней давности.
Насчет аварий, я точно не знаю…
Че с ней было, когда она была в Новосибирске.
Тем более, мне не известна история до угона в Японии, а в России так мелкие кузовные ДТП: крылошко, бампер, стопарь.
А, Да! Только вот была одна серьезная авария, где то 200 км в час ехали, вышли на встречку Краз-самосвал идет, ну короче хлабысь, проскочили под ним,
в машине 5 трупов, в самосвале — два. Вылетели, зацепили шесть машин, разобралась она короче об столб на две части, передняя половина в воду улетела
метров 25 высота была, задняя загорелась в ней еще сдетанировал боекомплект.
Ну ничего, востановили с богом, вроде нормальная, только разноцветная в солнечный день и едет как то криво, надо сход развал делать или
лучше даже всю подвеску поменять по-кругу, там все что вообще не убитое — оно мертвое.
Кстате техническое состояние, если так оценивать, ну на 4 с плюсом, пробежала гдето, всего сто тысяч… после второй переборки, дымит слегка, то черным,
то желтым дымом, в моторе что-то, то постукивает, то звенит, ну мы короче присадку залили, побегает еще.
А да! Кондер не работает, автомат заднюю не включает,
гидрач посвистывает, рейка течет, короче электроника глючит — там че то с лампочками непонятно.
Салон немного грязный… ну грязный короче салон, стекло треснуто.
Тосол уходит — скорее всего в масло… че там еще…
Заводится нормально, особенно с веревки, ну ладно остольное в принципе мелочи…
Главное со светофора рвет, ну когда без прицепа конечно, мы то в основном прицеп
на дачу таскали…под конец то она, ну, уже так не тянула, ну в принципе это — фигня.
Она кстате на литье, правда, на турецком, разных размеров, ну и все 4ре диска гнутые,
ну так по-децелам везде.
Резина спереди там таганка стоит, такая всесезонная,
и белшина зимняя. Сзади снежинка шипованная и гудьер наваренный, ну все лысые до корда.
Ну че там еще… а вот, маляр подсказывает: бензин протекает, глушитель сечет и
по земле волочится, на самом деле не все так мрачно. Она сегодня на сервисе стоит
у чурачек, они ее за ночь так подшаманят, я ее завтра выгоню, просто не узнаете,
музыку еще короче впридачу дам, нормальную путню — урал. Вы приезжайте и смотрите, кто же правду скажет…
Перевод песни
Well, in short, she was not cleared by customs, at first they went without documents.
Then the PTSku was forged, the body number, engine number, and acid were poured over.
By the way, the TCP was then lost, bought the stolen ...
It was too lazy to fool with the numbers, put on record, so - for money.
Now we have only a copy of the MTS on hand, well, with inserts, you know, they are taking pictures of the number.
Expired handwritten power of attorney. Calendar, I mean - THAT inspection, of course, how you go through it. And, yes, also a transit number 4 years ago.
As for accidents, I don't know for sure ...
Che was with her when she was in Novosibirsk.
Moreover, I do not know the story before the hijacking in Japan, and in Russia there are such minor body accidents: winglet, bumper, stopar.
Ah, yes! Only now there was one serious accident, where we were driving 200 km per hour, we went to the oncoming lane. The Kraz-dump truck is coming, well, in short, we’re lazy, slipped under it,
in the car there are 5 corpses, in the dump truck - two. They flew out, hooked six cars, she figured it out shorter about the post into two parts, the front half flew into the water
The height was 25 meters, the rear one lit up in it, and the ammunition was detonated.
Well, nothing, restored with God, it seems normal, only multi-colored on a sunny day and rides somehow crookedly, you need to make a collapse or
it is even better to change the entire suspension in a circle, everything that is not killed at all is dead.
By the way, the technical condition, if so assessed, well, 4 plus, ran somewhere, only one hundred thousand ... after the second bulkhead, smokes slightly, then black,
then yellow smoke, something in the engine, then it knocks, then it rings, well, we poured the additive in shorter, it still runs.
Yes! Conder does not work, the machine does not turn on the back,
the hydrach whistles, the rail is flowing, in short, the electronics are buggy - there is something with the light bulbs is not clear.
The interior is a little dirty… well, the dirty interior is shorter, the glass is cracked.
Antifreeze leaves - most likely in butter ... what else is there ...
Starts up normally, especially from a rope, well, okay, in principle, little things ...
The main thing is tearing up from the traffic light, well, when without a trailer, of course, we are basically a trailer
They dragged to the dacha ... in the end, she, well, already did not pull like that, well, in principle, this is garbage.
She, by the way, on casting, however, in Turkish, of different sizes, well, all 4re discs are bent,
Well, in decelem everywhere.
The rubber in the front there is a taganka, so all-season,
and winter Belshina. Behind a studded snowflake and welded goodyear, well, everyone is bald to the cord.
Well, what else is there ... and here, the painter suggests: gasoline leaks, the muffler cuts and
dragging along the ground, in fact, not everything is so gloomy. She is on the service today
at the churachkas, they will cheat her like that overnight, I'll kick her out tomorrow, you just won't recognize
music is even shorter to boot, ladies, a normal way - ural. Come and see who will tell the truth ...